the money is in your fanbase

Uren tijd heb je eraan besteed, aan jouw geweldige product of dienst. Een online training, een event of een coachingstraject. En je weet het zeker, hier kan je zoveel mensen mee helpen. Al jouw energie en kennis zit er in.

Je hebt lang nagedacht over de prijs en de mensen om je heen vinden het zelfs meer waard dan dat je nu vraagt. En toch verkoop je bijna niets. Je snapt er helemaal niets van.

Voordat je hieraan begon heb je marktonderzoek gedaan. Gevraagd aan de mensen om je heen wat ze hiervan vinden. En je ziet andere ondernemers ook dit soort diensten of producten verkopen.

Hoe kan dit toch? Om moedeloos van te worden.

Je dacht nog wel dat je je inkomen hiermee flink kon laten stijgen. Je hebt alle goedbedoelde adviezen opgevolgd en er gebeurt helemaal niets.

Maar zeg eens eerlijk?

Hoe gemakkelijk geef jij

€ 1.000,00 uit aan iets waarvan je helemaal niet weet wat je er voor krijgt? Of van wie je het krijgt?

Maar zeg eens eerlijk?

Hoe gemakkelijk geef jij

€ 1.000,00 uit aan iets waarvan je helemaal niet weet wat je er voor krijgt? Of van wie je het krijgt?

Een brood willen we best kopen zonder dat we hier een verwachting van hebben. Smaakt het niet, dan kan het brood altijd nog aan de eendjes worden gevoerd. En de volgende keer koop je je brood bij een andere bakker.

Maar een grote investering is toch wel een ander verhaal. Je kan je geld tenslotte maar 1x keer uitgeven!

Ga eens bij jezelf na op basis waarvan jij een groot bedrag zou uitgeven? Dit is toch bijna altijd op basis van vertrouwen en bekendheid.

En bij het 1x zien van jouw geweldige aanbod hebben jouw potentiële klanten dat vertrouwen nog niet. Daar is toch wel meer voor nodig. En vertrouwen begint in dit geval met meer van jezelf laat zien. Ze willen graag weten met wie ze zaken doen.

Hoe je dit doet?

Hoe je dit doet?

Door jezelf zichtbaar te maken op social media.

Maar er is nog een belangrijke stap om het vertrouwen te winnen, namelijk…

The money is in your fanbase!

Een fanbase is: Een subcultuur die bestaat uit fans die worden gekenmerkt door een gevoel van empathie en kameraadschap met anderen die een gemeenschappelijke interesse delen.

(Bron: Wikipedia)

Door het opbouwen van een fanbase wordt verkopen nooit meer lastig en krijg je een constante inkomensstroom. Niet meer leuren met je dienst of product! Zo eenvoudig kan het zijn!

Laat ze kennis maken met jouw product of dienst door een gratis weggever. Dit kan bijvoorbeeld zijn:

  • een e-book
  • een video 
  • checklist

In ieder geval iets waarmee ze op een makkelijke manier kennis met je maken en natuurlijk ook nog daadwerkelijk wat aan hebben. Tips die ze snel kunnen toepassen bijvoorbeeld.

Maar ook met alleen een gratis weggever gebeurt er niet veel. Je bent het vertrouwen langzaam aan het opbouwen maar er is meer nodig. Daarom is het belangrijk om jouw potentiële klant nu niet los te laten.

Hoe je dit doet?

Hoe je dit doet?

met een funnel!

Na de eerste email met jouw geweldige weggever stuur je de klant nog meerdere emails. Daarin geef je bijvoorbeeld tips, je deelt ervaringen en resultaten van andere klanten en je neemt bezwaren weg die een koop in de weg staan. Zo kom je in contact met jouw potentiële klant en je wint op deze manier zijn vertrouwen. Resultaat: Een aankoop wordt sneller gedaan!

Denk je nu na het lezen: Allemaal leuk gezegd hoor maar hoe ga ik dit regelen en inrichten?

Ik heb al geen tijd om alle werkzaamheden in mijn bedrijf te doen, ik weet niets of weinig van technieken en van het woord funnel word ik al zenuwachtig.

Geen stress! Je hoeft dit natuurlijk niet zelf en helemaal alleen te doen.

Sterker nog, wij nemen je al het werk uit handen!

Wellicht vraag jij je af of alle investeringen (The VA Factory inhuren en tools aankopen) het je waard zijn om met de bouw van je funnel aan de slag te gaan.

Maar mogelijk

N

Investeer je nu (te) veel in Facebook Ads en wil je hier op besparen?

N

Blog je nu wel, maar zonder dat er een strategisch en gefocused plan achter zit?

N

Voel je je nu al overwhelmed bij het idee hoeveel content je hebt te maken en werk je al hard genoeg om de kanalen bij te houden die je nu bedient?

N

Wil je wel meer leads, traffic en sales in je bedrijf creëren en weet je niet hoe je dit moet aanpakken?

N

Ben je nog niet van plan een full time marketeer of agency in te huren om de planning voor jou te doen?

Wellicht vraag jij je af of alle investeringen het waard zijn om met de bouw van je funnel aan de slag te gaan.

Maar mogelijk

N

Investeer je nu (te) veel in Facebook Ads en wil je hier op besparen?

N

Blog je nu wel, maar zonder dat er een strategisch en gefocused plan achter zit?

N

Voel je je nu al overwhelmed bij het idee hoeveel content je hebt te maken en werk je al hard genoeg om de kanalen bij te houden die je nu bedient?

N

Wil je wel meer leads, traffic en sales in je bedrijf creëren en weet je niet hoe je dit moet aanpakken?

N

Ben je nog niet van plan een full time marketeer of agency in te huren om de planning voor jou te doen?

Juist dan is het werken met ons aan te raden.

Wij bouwen een funnel voor jou waarmee jij klanten moeiteloos op je emaillijst krijgt en het geld bijna als vanzelf gaat binnenstromen.

Wij nemen je stap voor stap mee en implementeren alles om ervoor te zorgen dat jij resultaat gaat boeken.

Het geld dat je met deze implementatie verdient en bespaart is vele malen groter dan jouw investering in het opzetten van je fanbase.

En hoeveel gemakkelijker zal dat gaan als jij eenmaal een goede funnel hebt – en niet te vergeten ons in jouw achterzak hebt om jou te helpen en te adviseren?

Weet je al genoeg en wil je dit ?

Weet je al genoeg en wil je dit ?

Testimonial
x

Werken met the VA Factory levert mij tijd op

Testimonial
x

Werken met

the VA Factory

levert mij tijd op

Wij zorgen voor

N

Een mooi opgemaakte weggever waarmee jij jouw expertise en waarde laat zien.

N

Een landingspagina waarbij de bezoeker niet kan wachten om jouw weggever aan te vragen.

N

Een geweldige afbeelding van jouw weggever die aanspreekt.

N

Een bedankpagina waarbij de bezoeker wordt aangezet tot verdere actie(s).

N

Een logische serie emails (funnel) waarbij de bezoeker verder kennis met jou maakt en niet meer om je heen kan. Ze kunnen niet wachten om verder met je te gaan samenwerken en een aankoop te doen.

N

De techniek die er voor zorgt dat alles draait als een geoliede machine zodat jij er geen omkijken naar hebt.

N

En doordat alles geautomatiseerd is, gaat het helemaal vanzelf!

Wij zorgen voor

N

Een mooi opgemaakte weggever waarmee jij jouw expertise en waarde laat zien.

N

Een landingspagina waarbij de bezoeker niet kan wachten om jouw weggever aan te vragen.

N

Een geweldige afbeelding van jouw weggever die aanspreekt.

N

Een bedankpagina waarbij de bezoeker wordt aangezet tot verdere actie(s).

N

Een logische serie emails (funnel) waarbij de bezoeker verder kennis met jou maakt en niet meer om je heen kan. Ze kunnen niet wachten om verder met je te gaan samenwerken en een aankoop te doen.

N

De techniek die er voor zorgt dat alles draait als een geoliede machine zodat jij er geen omkijken naar hebt.

N

En doordat alles geautomatiseerd is, gaat het helemaal vanzelf!

WAT LEVERT DIT JOU ALLEMAAL OP?

N

Een fanbase die jouw expertise waardeert

N

Financiële vrijheid door een continue stroom van klanten

N

Een volledig geautomatiseerd systeem waar je niet naar om hoeft te kijken

N

Meer tijd om te focussen op andere belangrijke aspecten binnen je bedrijf

Ja, ik wil ook mijn eigen fanbase!

WAT LEVERT DIT JOU ALLEMAAL OP?

N

Een fanbase die jouw expertise waardeert

N

Financiële vrijheid door een continue stroom van klanten

N

Een volledig geautomatiseerd systeem waar je niet naar om hoeft te kijken

N

Meer tijd om te focussen op andere belangrijke aspecten binnen je bedrijf

Ja, ik wil ook mijn eigen fanbase!

Ja, stuur mij de gratis training

Aanvraag is succesvol verzonden